Kodėl jums reikia marketingo plano Facebookui?

KODĖL-JUMS-REIKIA-MARKETINGO-PLANO-FACEBOOKUI-MARKETINGO-PLANAS-FACEBOOKUI-balta-ideja-blogas-760X570

Nesvarbu, ar jūsų Facebook puslapis veikia kaip tinklaraštis, verslo profilis, ar nišinės auditorijos grupė, marketingo planas Facebookui padėti jums pasiekti jūsų verslo tikslus vykdydamas tiems tikslams tinkamą marketingo strategiją.

Sukurta Facebook marketingo strategija padės jums siekti užsibrėžto tikslo. Jokios strategijos neturintys žmonės dažnai nukeliauja takeliais, kurie paprastai veda skirtingomis kryptimis, užima daug laiko ir blaško nuo tikrosios misijos, kuri taip ir lieka nepasiekta. Tokių žmonių praleistas darbo laikas yra neefektyvus, nenaudingas ir pilnas įtampos.

Viskas, ką jus darote savo internetinėje svetainėje ar/ir savo blogo skiltyje, turėtų atsispindėti ir Facebook puslapyje, į kurį reikėtų pažiūrėti kaip į svetainės plėtinį, pritaikytą „Facebook kultūrai“, tai yra, pranešti apie naujus įrašus ar dėti jų citatas, pristatyti naujus produktus, supažindinti su darbuotojais ir panašiai.

Jūsų Facebook marketingo tikslu galėtų būti: verslo komunikacijos gerinimas su klientais, išlaidų tradicinėms marketingo priemonėms mažinimas, prekės ženklo žinomumo didinimas ir panašiai. Žinoma, keliami tikslai turi būti pasiekiami, tikslūs ir apskaičiuojami, pavyzdžiui, išlaidų tradicinėms marketingo priemonėms mažinimas 15 procentų.

Tam, kad būtų dar aiškiau, pateikiu jums 3 dažniausius verslų tikslus socialiniame tinkle Facebook:

3 Dažniausi verslo tikslai keliami marketingo plane Facebookui

1. Facebook puslapio pamėgimų augimas– tai lyg el. pašto adresų duomenų bazė, nes kuo daugiau žmonių pamėgs jūsų Facebook puslapį, tuo daugiau žmonių pamatys jūsų įkeliamus įrašus. Apie tai, kaip galima auginti puslapio sekėjų skaičių galite perskaityti šiame įraše: “Patarimai Facebook puslapio sekėjų rinkimui”.

2. Didesnis įsitraukimas puslapyje– turite nesusidomėjusį žmogų paversti jūsų puslapį mylinčiu fanu, kuris ne tik komentuos ir spaus “Patinka”, bet ir dalinsis jūsų turiniu su draugais.

3. Pardavimų didinimas– kad išgyventumėte jums neužteks įsitraukimo, jums reikės ir raginimų veikti (angl. Call to action), kurių pagalba mėnesio pabaigoje galėsite sumokėti mokesčius ar net susitaupyti kelionei.

Nesvarbu, ką bandysite parduoti, turėkite omenyje, kad pirmieji du mano išvardyti tikslai yra pamatai trečiajam!

Tags

Panašūs įrašai

Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Klaipėda, socialinių tinklų administravimas, facebook
Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Kaip jį paruošti?
Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Kaip jį paruošti?   Komunikacijos planas socialiniams tinklams yra būtinas norint pasiekti išsikeltus marketingo ar viešųjų ryšių tikslus. Dažnai kompanijos ir...
Patarimai-Facebook-puslapio-sekėjų-rinkimui-balta-ideja-blogas-760X570
Patarimai Facebook puslapio sekėjų rinkimui
Turite Facebook puslapį jau ilgiau nei mėnesį, bet fanų jame taip ir neatsirado? O gal jūsų puslapį pamėgo tik jūsų draugai ir daugiau jis niekam...