Remarketingas. Kas tai ir kaip jis veikia?

remarketingas- kas tai ir kaip jis veikia-balta-ideja-blogas-760X570

Remarketingas (angl. Retargeting) yra pakartotinės rinkodaros procesas, kurio metu internete rodoma su jūsų puslapiu susijusi reklama jūsų svetainėje anksčiau apsilankiusiam žmogui.

Kitaip tariant, ši pakartotinė reklama padeda rasti jūsų produktu ar paslauga susidomėjusius žmones ir jiems vėl apie ją priminti bei parduoti.
Tam, kad būtų galima vykdyti remarketingo kampanijas jūsų internetinėje svetainėje turi būti įdiegtas specialus „Google AdWords“ kodas, kuris cookies pagalba įsimena jūsų svetainėje apsilankiusius asmenis, o tiksliau- jų naršykles. Tokiu būdu jūs galite pasiekti savo tikslinę auditoriją ir paversti ją savo klientais. Tik supraskite, kad galėsite pasiekti tik tuos lankytojus, kurie jūsų svetainėje apsilankys jau po kodo įdiegimo sistemoje.

Kaip veikia remarketingas?

Remarketingo (ang. Retagerting) procesas susideda iš šių žingsnių:

1. Į jūsų interneto svetainę lankytojas patenka įprastais interneto reklamos būdais, pavyzdžiui, iš naujienlaiškio, reklaminio skydelio, „Facebook“ puslapio ar iš bet kur kitur.

2. Po pirmojo vartotojo apsilankymo jūsų svetainėje jo naršyklė „sausainėlio“ (angl. cookies) pagalba įsimena „Google AdWords“ sistemą. Kaip minėjau, tam reikia įdiegti specialų „Google AdWords“ kodą savo svetainėje.

3. Lankytojui palikus jūsų svertainę ir pradėjus naršyti po internetą, „Google“ jį gali atpažinti pagal anksčiau jo neršyklės cookies įsimintą svetainės kodą ir bet kurioje interneto svetainėje, naudojančioje „Google AdSense“ reklamos plotus, parodyti jūsų remarketingo reklamą.

Kuo dažniau matome tam tikrą prekės ženklą ar su juo susijusį asmenį, tuo jie mums tampa artimesi ir, tikėtina, jaučiasi saugesni. Būtent todėl šios reklamos turi tokį didelį poveikį interneto vartotojams ir jūsų klientams.

Žinoma, prieš imantis veiksmų būtina turėti komunikacijos planą ir įrankius tai komunikacijai įgyvendinti. Nežinote ar sugebėsite kurti remarketingo reklamas patys? Mes galime jums padėti arba pakonsultuoti!

Panašūs įrašai

Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Klaipėda, socialinių tinklų administravimas, facebook
Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Kaip jį paruošti?
Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Kaip jį paruošti?   Komunikacijos planas socialiniams tinklams yra būtinas norint pasiekti išsikeltus marketingo ar viešųjų ryšių tikslus. Dažnai kompanijos ir...