Balta Idėja Balta Idėja Balta Idėja Balta Idėja
  • Titulinis
  • Paslaugos
    • Grafinis dizainas
    • Logotipų kūrimas
    • Internetinių svetainių kūrimas
    • Prezentacijos skaidrių kūrimas
    • Konsultavimas
    • Tekstų rašymas
  • Portfolio
  • Blogas
  • Kontaktai

5 klaidos, kurių reikėtų vengti kuriant logotipą

Dizainas, Logo
5-dazniausiai-pasitaikancios-logotipo-kurimo-klaidos-grafikos-dizaineris-klaipedoje-logotipu-kurimas-balta-ideja

5 klaidos, kurių reikėtų vengti kuriant logotipą

 

 

Kas yra logotipas?

Logotipas yra svarbiausias įmonės grafinis elementas. Tai yra jūsų įmonės veidas, kurio pagalba tikslinė auditorija jus atpažįsta ir atskiria nuo jūsų konkurentų. Logotipas turėtų būti paprastas, neišsišokantis, o svarbiausia – lengvai įsimenamas. Logotipo užduotis yra parodyti klientui kokia yra jūsų įmonė ir kokia veikla ji užsiima. Žemiau rasite 5 dažniausias logotipo kūrimo klaidas.

 

Šriftų chaosas

Šriftai gali papuošti logotipą ir būti esminė jo dalis, bet taip pat gali ir jį sugadinti. Labai svarbu, kad dizaineris, kuris kuria logotipą, išmanytų tipografijos (šriftų) meno pagrindus. Nereikia būti šios srities ekspertu, kad sugebėtum laikytis šių taisyklių, ir kad logotipas nebūtų sugadintas. Viskas labai paprasta. Nereikia naudoti daug skirtingų šeimų šriftų, užtenka 1-2 šeimų (2 šeimos jau yra labai daug), kad logotipas atrodytų skoningai. Nepatartina naudoti iškraipytų, dekoratyvinių arba labai plonų šriftų. Reikia atkreipti dėmesį į tarpus tarp raidžių ir žodžių, taip pat į raidžių dydį. Ir svarbiausia pasirinkti šriftą, kuris atitinka įmonės įvaizdį, veiklą ir logotipo ženklą.

 

Per daug sudėtingas arba per daug abstraktus

Paprasti logotipai yra labiau įsimintini ir tuo pačiu lengviau atpažįstami. Visgi, nereikėtų logotipo padaryti per daug paprasto ar nykaus mat jis turi turėti kažkokią detalę, kuri jį išskirtų iš kitų logotipų. Žinoma, ta detalė neturėtų būti labai komplikuojanti logotipo vaizdo. Geriausia būtų kažkas subtilaus ir lengvai suprantamo. Sudėtingos detalės ar elementai padaro logotipą nesuprantamu arba blogai interpretuojamu, todėl jį yra sunkiau atsiminti.

Logotipas neturėtų būti ir per daug abstraktus. Jis turėtų būti labai aiškus: su aiškia žinute ir vizualiniu pateikimu. Jeigu tokios žinutės logotipas neturi – būtina jį pateikti grafiškai gražiai, su kažkokia paslėpta žinute arba įdomiu tipografijos (šrifto) sprendimu.

 

Logotipe neturi būti naudojamos nuotraukos

Vis dar pasitaiko atvejų, kai dizaineris logotipe naudoja nuotrauką (pikselinę grafiką), arbą elementą iškirptą iš nuotraukos. Tokie logotipai dažniausiai ne tik atrodo neprofesionaliai, bet ir yra nekintamo dydžio ir labai riboto naudojimo. Logotipas turi būti sukurtas su vektorine grafika, tuomet jį bus galima didinti ir mažinti neprarandant kokybės, o prireikus, bus lengva keisti jo spalvas. Skirtumas tarp vektorinės ir pikselinės grafikos yra tas, kad pikselinė grafika (nuotrauka) yra sudaryta iš taškų ir ją didinant failo kokybė prastėja. Vektorinė grafika yra sudaryta iš linijų, todėl ją galima lengvai didinti ir mažinti neprarandant kokybės.

 

Vogti arba kopijuoti logotipai

Vis dar pasitaikanti praktika – nukopijuoti kito dizainerio sukurtą logotipą pakeičiant spalvas ir pavadinimą. Tai yra neetiška ir nelegalu, o šį kopijavimą pastebėjus iš šalies tai tampa gėdingu reikalu logotipo savininkui. Taip pat nepatartina naudoti jau iš anksto sukurtų ir parduodamų ženklų iš tokių puslapių kaip shutterstock.com arba istock.com (yra begalės kitų panašių puslapių). Klientui tikrai būna nesmagu kai jo konkurentai naudoja tą patį logotipą, pirktą toje pačioje vietoje.

 

Logotipą kuria savo darbo neišmanantis dizaineris

Verslininkai dažnai investuoja didelius pinigus į įrangą, darbo vietas ir įrankius, bet nenori investuoti į savo įmonės įvaizdį ir veidą. Dažniausiai atsitinka taip, kad įmonės savininkas pats nusprendžia susikurti logotipą, turi pažįstamą žmogų, kuris “šiek tiek išmano” kaip piešti kompiuteriu arba ieško pigiausio, pradedančio dizainerio. Taupumo sumetimais vadovas dažnai renkasi vieną iš anksčiau išvardintų būdų, ko pasekoje turi silpną ir neprofesionalų logotipą, todėl prieš klientus atrodo prastai.

 

Next ProjectNext PostNext Project
Previous ProjectPrevious ProjectPrevious Post
Ieškoti:
Kategorijos
  • Dizainas / 10
  • Logo / 3
  • Maketavimas / 1
  • Prezentacijos / 3
  • Reklama/Kampanijos / 2
  • Socialiniai tinklai / 3
  • Spauda / 1
  • Uncategorized / 1
  • Web Dizainas / 2
Kiti įrašai
  • Kokį-šriftą-naudoti-prezentacijos-skaidrėse----grafikos-dizaineris-klaipedoje---powerpoint-prezentaciju-kurimas
    Kokį šriftą naudoti prezentacijos skaidrėse?
  • Kiek-teksto-reikia-jūsų-prezentacijos-skaidrėms-prezentaciju-kurimas
    Kiek teksto reikia jūsų prezentacijos skaidrėms?
  • Maketavimas-5-pagrindinės-taisyklės-maketavimo-paslagos-klaipeda-maketavimo-darbai
    Maketavimas – 5 pagrindinės taisyklės
  • web-dizainas-internetiniu-svetainiu-kurimas-grafikos-dizaineris
    Web dizainas orientuotas į lankytoją. Kodėl tai svarbu?
  • Ko-iš-kliento-nori-dizaineris-patarimai-dirbant-su-grafikos-dizaineriu-dizaino-studija-balta-ideja-klaipedoje
    Ko iš kliento nori dizaineris?
Raktažodžiai
Facebook Fake news Remarketingas Socialiniai tinklai
Archyvas
  • 2020 m. rugpjūčio mėn. / 1
  • 2020 m. liepos mėn. / 1
  • 2020 m. sausio mėn. / 3
  • 2019 m. gruodžio mėn. / 1
  • 2019 m. liepos mėn. / 1
  • 2019 m. birželio mėn. / 1
  • 2019 m. gegužės mėn. / 2
  • 2019 m. vasario mėn. / 1
  • 2018 m. kovo mėn. / 1
  • 2016 m. vasario mėn. / 3

Panašūs įrašai

Kokį-šriftą-naudoti-prezentacijos-skaidrėse----grafikos-dizaineris-klaipedoje---powerpoint-prezentaciju-kurimas
Kokį šriftą naudoti prezentacijos skaidrėse?
Kokį šriftą naudoti prezentacijos skaidrėse?   Kokį šriftą naudoti prezentacijos skaidrėse? Turbūt, tai vienas iš retų klausimų, iškylančių  absoliučiai kiekvienam prezentaciją ruošiančiam asmeniui. Kartais jį...
178 Likes
Kiek-teksto-reikia-jūsų-prezentacijos-skaidrėms-prezentaciju-kurimas
Kiek teksto reikia jūsų prezentacijos skaidrėms?
Kiek teksto reikia jūsų prezentacijos skaidrėms?     Ar esate girdėję posakį „mažiau yra daugiau“? Tai – viena mėgstamiausių grafikos dizainerių frazių, kartu idealiai tinkančių...
182 Likes
Maketavimas-5-pagrindinės-taisyklės-maketavimo-paslagos-klaipeda-maketavimo-darbai
Maketavimas – 5 pagrindinės taisyklės
Maketavimas - 5 pagrindinės taisyklės   Kas yra maketavimas ir ar tikrai tam reikia patyrusio dizainerio? Įprasta manyti, kad maketavimas yra tiesiog gražus teksto ir...
165 Likes
+370 682 32546
Klaipėda, Lietuva
info@baltaideja.lt
Apie Mus

Balta idėja- skaitmeninės rinkodaros ir dizaino agentūra, padedanti jūsų verslui augti. Mes padėsime jums neatsilikti nuo kintančios skaitmeninės rinkodaros bei grafinio dizaino kasdienybės.

Company
Services
Introduction
Portfolio
  • Titulinis
  • Paslaugos
    • Grafinis dizainas
    • Logotipų kūrimas
    • Internetinių svetainių kūrimas
    • Prezentacijos skaidrių kūrimas
    • Konsultavimas
    • Tekstų rašymas
  • Portfolio
  • Blogas
  • Kontaktai
© 2010-2018 UAB „Balta idėja“
Balta Idėja