Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Kaip jį paruošti?

Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Klaipėda, socialinių tinklų administravimas, facebook

Komunikacijos planas socialiniams tinklams. Kaip jį paruošti?

 

Komunikacijos planas socialiniams tinklams yra būtinas norint pasiekti išsikeltus marketingo ar viešųjų ryšių tikslus. Dažnai kompanijos ir jų Facebook  puslapių administratoriai komunikacijos plano neturi bei įrašus kelia spontaniškai tik todėl, nes nežino kaip jį paruošti. Nuo ko pradėti?

Išsiaiškinkite savo pozicionavimo žinutes.

Pozicionavimo žinutės – tai jus iš konkurentų išskiriantys jūsų verslo taškai, todėl pirmiausia įvardinkite savo stipriąsias puses, skirtumus, kurie galėtų nulemti vartotojo pasirinkimą tarp jūsų ir konkurentų. Nebūtina būti didžiausiais ir visokiais kitokiais -iausiais, kad būtumėte geresni vartotojo akimis, nes galbūt jam svarbu, kad jūsų “Support’as” atsako greičiau, nei kitų kompanijų, arba, nes siunčiate ir autobusų siuntomis, o ne vien įprastais būdais.

Pažinkite  savo auditoriją.

Taip pat komunikacijos plano socialiniams tinklams kūrimo procese yra labai svarbu pažinoti savo tikslinę auditoriją. Dažnai kompanijos tiesiog spėja vienus ar kitus demografinius rodiklius, tačiau pasitelkus socialinius tinklus, bei tokius įrankius kaip Google Analytics, galima tiksliai suprasti savo klientą: jo lytį, amžių, pomėgius, naudojamus įrenginius ir laiką kuomet jis būna aktyviausias internete. Tikslinės auditorijos pažinimas leis jums geriau suprasti kokia žinutė jį palies artimiau.

Išsikelkite tikslus.

Šioje stadijoje svarbu žinoti kokie yra jūsų siekiami tikslai. Komunikaciniai tikslai turi būti konkretūs, aiškūs, pasiekiami ir išmatuojami. Pavyzdžiui, tikslas negali būti “užauginti followerių skaičių”, o geriau “per 3 mėnesius nuo komunikacijos strategijos įgyvendinimo pradžios padidinti Facebook puslapio sekėjų skaičių 5%”. Šiuo atveju turime aiškų laiko terminą (3 mėnesius) ir pamatuojamą bei pasiekiamą tikslą (5% didesnis sekėjų skaičius Facebook puslapyje).

Kas toliau?

Įvardinkite komunikacijos kanalus.

Tikriausiai jau žinote, kad egzistuoja ne vien Facebook, bet dar daugybė kitų socialinių tinklų. Visi jie turi savo pranašumus ir funkcijas todėl komunikavimui reikėtų išsirinkti tik tuos socialinių tinklų kanalus, kurie tikslingai padės siekti užsibrėžtų tikslų bei pasiekti jūsų tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, ne visiems “‘brand’ams” reikalingas LinkedIn, o kitiems LinkedIn būtinas, bet nereikalingas Instagramas.

Jei galvojate, kad “kuo daugiau, tuo geriau”, tai klystate. Kiekybė tikrai nenugali kokybės, nes kiekybei sugaišite daug brangaus laiko, kurį galėjote skirti kokybiškam turiniui, kuris padės siekti jūsų KPI.

Vaizdas irgi svarbus!

Taigi atlikus visas aukščiau išvardintas užduotis laikas imtis paskutiniojo žingsnio: komunikacijos plano socialiniams tinklams sukūrimo. Atsižvelgdami į savo pozicionavimo taškus, tikslus, auditoriją ir jos naudojamus socialinius tinklus lipdykite tekstus arba kitaip, žinutes. Nepamirškite, kad jos būna ne vien verbalinės, bet ir vizualios, todėl būtinai skirkite dėmesio ir kokybiškai iliustracijai pagaminti (Paslauga: Dizaino paslaugos). Būtent vaizdas pirmiausia patrauks jūsų kliento akį, o tuomet jau teks “kabinti” jį savo “seksualiu” tekstu!

Ar pagalvojot apie reklamą?

Kartais tikslams pasiekti arba tam, kad pasiektumėte juos greičiau, galima pasitelkti ir reklamines kampanijas. Šiuo atveju nepamirškite išskirti ir reklaminio biudžeto. Jei anksčiau niekada nesate susidūręs su reklama socialiniuose tinkluose, patikėkite, suklysti ir pinigus švaistyti erdvės yra labai daug, todėl geriau kreipkitės į profesionalus (Paslauga: Internetinių kampanijų kūrimas) ir būkite tikri dėl kokybės. O jei visgi komunikacijos plano sukūrimas ir vykdymas socialiniuose tinkluose jums pasirodė per sunkia užduotimi – kreipkitės, padėsime (Paslaugos: Socialinių tinklų administravimas, Kontaktai).

Panašūs įrašai

remarketingas- kas tai ir kaip jis veikia-balta-ideja-blogas-760X570
Remarketingas. Kas tai ir kaip jis veikia?
Remarketingas (angl. Retargeting) yra pakartotinės rinkodaros procesas, kurio metu internete rodoma su jūsų puslapiu susijusi reklama jūsų svetainėje anksčiau apsilankiusiam žmogui. Kitaip tariant, ši pakartotinė...
Patarimai-Facebook-puslapio-sekėjų-rinkimui-balta-ideja-blogas-760X570
Patarimai Facebook puslapio sekėjų rinkimui
Turite Facebook puslapį jau ilgiau nei mėnesį, bet fanų jame taip ir neatsirado? O gal jūsų puslapį pamėgo tik jūsų draugai ir daugiau jis niekam...
KODĖL-JUMS-REIKIA-MARKETINGO-PLANO-FACEBOOKUI-MARKETINGO-PLANAS-FACEBOOKUI-balta-ideja-blogas-760X570
Kodėl jums reikia marketingo plano Facebookui?
Nesvarbu, ar jūsų Facebook puslapis veikia kaip tinklaraštis, verslo profilis, ar nišinės auditorijos grupė, marketingo planas Facebookui padėti jums pasiekti jūsų verslo tikslus vykdydamas tiems...